понедельник, 18 мая 2015 г.

Kokkuvõtte

Tänaseks oleme jõudnud peaaegu lõpuni, planeeritud üritus on viidud läbi, jäi kaks etappi: koguda põhjalikku tagasisidet õpetajatelt ja analüüsida saadud tulemusi.

Kõigepealt oli põhjalik planeerimine ja tegevuste jagamine. Enne üritust viisime läbi kaks nn infotundi: õpetajatele ja õpilasesindusele. Infotundides seletasime õpetajatele ürituse eesmärgid ja kava, ning tutvustasime tugiisikuid.
Õpilastele samuti rääkisime ürituse plaanist ja sellest, mis abi vajame nende käest.

Tugiisikud (direktor, õppealajuhataja, infojuht, raamatukoguhoidja) otsisid äppe, mida võiks pakkuda õpetajatele vastavalt nende aine vajadustele. Infojuht koos infolaborandiga tagasid tehnilist abi ka.


Üritus iseenesest läks paremini, kui ootasime. Me olime valmis igasugusteks hädaolukordadeks, kuid kõik läks hästi. Me oleme uhked oma ettevalmistava etapiga ning ürituse läbiviimisega.
Kõige raskem oli õpetajatele seletada, et see, mis meil plaanis on hea ja vajalik asi, mis tegelikult on kasulik nende jaoks.


Õpetajate kaasamine oli kõige keerulisem etapp. Õpilastega kõik (arutelu ja üritus) läks väga positiivselt. Idee meeldis neile ja nad olid valmis aidata. Me saime positiivset tagasisidet õpilastelt päeva läbiviimisest.


Arendusprotsessi käigus oleme õppinud seda, et "õpetajad väga hästi ujuvad, kui neid lükata vette". Üritus näitas meile nõrgad kohad meie IKT-varas, ning see, et õpetajad on valmis aidata teineteist.


Üritusega näitasime õpetajatele, et on palju asju, mis aitavad teha tundide läbiviimist huvitavamaks.
Õpetajate tagasiside läbiviimine ja analüüs. Kuid juba praegu on selge, et tehniline baas vajab parandamist ja uuendamist. Nüüd on vaja mõelda mida ja kuidas teha ja kõige tähtsam küsimus: kust võtta raha.

Комментариев нет:

Отправить комментарий